Miks on Layher maailma turuliider ja kuidas ta selle saavutanud on?

Miks on Layher maailma turuliider ja kuidas ta selle saavutanud on?

See on küsimus, millele tuleb meil alatasa vastust otsida ja alljärgnevalt püüamegi välja selgitada, mis on olnud Layheri senise edu võti. Selleks, et mõista Layheri juuri ja päritolu, tuleb meil reisida aastasse 1945. See oli aasta, mil Wilhelm Layher asutas ettevõtte, mis esialgselt valmistas puidust põllutööriistu ja redeleid. Sõjajärgsetel aastatel, kui majandus jälle elavnes, avastas puidukaupmees, et vajadus ehitustellingute järele on üha kasvamas ja 1948. aastal keskenduski ta juba redeltellingute tootmisele. Järgnevad aastad möödusid klientidega tihedat kontakti hoides, kus peaasjalikult keskenduti tootearendusele ja müügivõrgustiku loomisele. 1951. aastaks olid olemas esimesed filiaalid ning sellest ajast kuni tänaseni on neid ainuüksi juba Saksamaal üle kolmekümne.

Selline pikaealisus ei sünni äris juhuslikult. Layheri nimi on läbi aegade kätkenud endas uuenduslikkust, kvaliteeti ja usaldusväärsust. See, mis sai alguse 1945. aastal Saksamaal ettevõtte asutaja Wilhelm Layheri teedrajava vaimuga, on tänaseks arenenud ülemaailmseks kvaliteedimärgiseks. Täna on Layheril üle 140 esinduse üle kogu maailma, 80 erinevas riigis enam kui 2300 töötajaga.

Räägime nüüd natuke ka kvaliteedist. Kvaliteet ei ole lihtsalt tühipaljas sõna, mida niisama külge kleepida. Kvaliteet on midagi, mille pärast kliendid hiljem tagasi tulevad ja mis tekitab usaldust. See on midagi, mis vastab kliendi ootustele ja veel enamgi. Kvaliteet ei teki kunagi iseenesest – kvaliteet on vaja luua ja seda on vaja juhtida. Ning kui see kord juba loodud on, on vaja seda hoida ja säilitada. Layheri kompromissitu pühendumus disainile, efektiivsusele, tootmisprotsessidele ja materjalidele ongi peamine põhjus, miks on tekkinud kadestamisväärselt hea maine kvaliteedi osas. Ja muidugi töö selle nimel käib jätkuvalt 25 tundi päevas, 8 päeva nädalas – nii nagu see alati on olnud.

Lisaks investeerime me pidevalt oma töötajate täiendkoolitusse, tellingusüsteemide arendamisse,  tootmisruumidesse ning koolitus- ja müügistruktuuridesse. Peale selle viime läbi palju erinevaid koolitusi ja seminare oma klientidele, et tõsta nende teadlikkust ja kvalifikatsiooni tellingute kasutamisel. Me suhtleme igapäevaselt oma klientidega, et tulla toime praeguste ja tulevaste väljakutsetega – nii inseneri- kui ka ärilises aspektis. Uute toodetega loome lisavõimalusi ja avame oma partneritele uusi tegevusvaldkondi. Me disainime juba täna homseid tooteid ja teenuseid.

Layheris me usume paremasse homsesse ja selles vaimus töötame samamoodi edasi.

LAYHER LOGO EST white back 01